V naší lakovně poskytujeme následující služby

  • lakýrnické práce
  • lakování celých vozů
  • lakování jednotlivých dílů a komponent
  • lakování vozů i dílů po klempířských opravách
  • lakování různých konstrukcí a strojů
  • opravy laku např. po dopravních nehodách
  • smluvní servis velkých pojišťoven (ČPP, ČESKÁ POJIŠŤOVNA, KOOPERATIVA, ČSOB)
  • renovace laku, leštění
  • ošetření dutin vozů
lakovna-aviahajek
K přípravě barev používáme míchací zařízení, dále si necháváme míchat speciální odstíny u renomovaných dodavatelů. Naše zařízení jsou vybavena včetně doplňkových materiálů také digitální váhou a počítačem.
Barevné odstíny jsou dodávány dle mezinárodních standardů: průmyslové odstíny (např. RAL, Britisch Standard, NCS), firemní odstíny, odstíny pro osobní a užitková vozidlaNaše dodavatelské firmy dodávají aktualizované vzorkovníky a receptury nových odstínů a nové druhy materiálů včetně příslušenství tak, aby provozovna dosáhla nejvyšší kvality a spokojenosti zákazníků.
ukazky-praci-z-lakovny.3074311390prace-v-lakovne.3074311390lakovna.3074311390lakovna-v-ivecohajek.3074311390lakovna-ivecohajek.3074311390lakovna-ivecohajek-1.3074311390lakovna-avia-hajek-1.3074311390lakovna-aut-iveco-hajek.3074311390iveco-hajek-lakovna-realizovane-prace.3074311390iveco-hajek-lakovna.3074311390

Lakovací box

V současné době máme kombinovaný lakovací a sušící kabiny s přípravnou halu. Lakovací kabina má funkci stříkacího boxu i sušárny a je průjezdná.

Box pracuje ve dvou režimech:

  • fáze nástřiku při teplotě cca 20 °C
  • fáze sušení při teplotě 60 °C

Ve stropu a podlaze kabiny jsou umístěny filtry pro filtraci vstupního i výstupního vzduchu. Odcházející vzduch prochází přes filtry v podlaze a na stěnách pod rošty, které slouží k zachycení tuhých znečišťujících látek. Ohřev vzduchu pro fázi sušení je nepřímý přes výměník tepla z nerez oceli. K ohřevu slouží zemní plyn.

Pro dosažení perfektních výsledků lakování, je nutná optimálně fungující a naprosto čistá lakovací kabina. Čistotě a hygieně věnujeme velkou pozornost, veškeré prvky pravidelně kontrolujeme, udržujeme a měníme.

Ekologie a veškerý odpad je likvidován v souladu s normou ISO 14001:2004. Pečlivou pozornost věnujeme i stříkacím pistolím a vzduchotechnice. Vše řídíme normou ISO 9001.

Leštící přípravky

Běžné přípravky

  • Oživující – určeno pro odstranění malých poškození laku (mělké oděrky, tečky na laku). Tento druh přípravků není určen pro opakované použití.
  • Ochranné – pomáhají vylepšovat vzhled (lesk) karoserie nanesením tenké fólie.
Přípravky je nutné nanášet na zcela čistou karoserii (lze ověřit bílým hadrem), dále je dobré vyhnout se slunečnému a větrnému počasí.

Profesionální přípravky

Při běžném použití nelze využít jejich vlastností – nanášejí se za vysokých teplot pomocí speciálních leštících přístrojů.

Lakování krok za krokem

Koroze je jedním z největších nepřátel automobilů. Ochrana proti korozi začíná už v hutích, kde role plechu jsou opatřeny základní protikorozní ochranou – jsou mastné. Dalším opatřením je zinkování, případně nanášení plastových vrstviček. 
V lakovnách automobilek probíhají následně další opatření. Vše se musí nejdříve dokonale odmastit a pak se pomocí fosforových sloučenin vrchní vrstva plechu připraví na nanášení dalších hmot. Kataforéza (elektroforéza) - karoserie je ponořena do ochranného roztoku, který s kovem vytvoří pevnou vazbu. Ta je ještě posílena vypálením při 200 °C. To je nejdůležitější část laku
Pak se nanáší plnič, který má za úkol vytvořit jednolitý základ pro barvu auta. Po jeho vypálení následuje lakování odstínem a pak ještě tvrdým bezbarvým krycím lakem. Na každém středně velkém autě je použito přes tři kilogramy laku.

Neváhejte se na nás obrátit

Poptávka lakovny
 *
 *
 *
 *
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.