Alfa Bravo se vydala na cestu snižování emisí

Jednatel společnosti Alfa Bravo Rostislav Soudek popisuje tento historický okamžik jako další krok směrem k udržitelnosti pro naši „zelenou“ planetu. S rostoucí poptávkou po ekologičtějších službách ze strany svých zákazníků si uvědomuje výhody pokročilé technologie zemního plynu, kterou IVECO nabízí. A jak sám říká, je to již zralá a praxí prověřená alternativa k naftě a poskytuje udržitelné řešení pro dlouhodobé snižování emisí.
stralis np

LNG nahradí naftu. Evropa začíná jezdit na plyn

Tahač bude nasazen na lince Brémy – Leuven a je součástí projektu, jenž je dalším krokem k jednomu ze čtyř cílů trvale udržitelného rozvoje pivovarnické společnosti AB InBev, kterým je snížení emisí CO2 o 25 % v hodnotovém řetězci. „Od roku 1991 je vizí značky IVECO, že technologie LNG jednou nahradí naftu. V Evropě je vidět na silnicích stále více nákladních vozidel IVECO Stralis poháněných zkapalněným plynem, a o této technologii se v České republice začíná mluvit nahlas," uvedl Jiří Kouba ze společnosti Auto Future s.r.o.
 
Předání v Českých Budějovicích se zúčastnil také zástupce společnosti GasNet, největšího distributora zemního plynu v ČR, která je průkopníkem v oblasti budování infrastruktury LNG plnících stanic, a současně se hlásí ke svému závazku podporovat využívání zkapalněného zemního plynu jako paliva pro nákladní automobily.

Až do Neapole na jednu nádrž. Nový Stralis nemá s dojezdem 1 600 km konkurenci

Z pohledu výkonu nemá Stralis NP s dojezdem 1 600 km na trhu v současné době konkurenta, protože přináší až o 17 % více sílyo 6 % vyšší točivý moment než vozy jiných značek. Zvládá totiž 460 koní2 000 Nm kroutícího momentu, což je podobné jako jeho naftová varianta. Jenže tak činí s rozdílem zajímavých úspor na TCO zásluhou nižších nákladů na palivo, absencí AdBlue a filtru částic. Řidiči oceňují komfort a pohodlí díky tichému vnitřnímu prostředí a propracovanému infotainmentu.